Sunday, May 18, 2014




Witam wszystkich na naszym nowym serwerze Minecrafta.

Jeżeli zaglądasz tu po raz pierwszy, sugeruję nacisnąć link "Podstawy" na górze strony.

W pierwszym poscie na naszym blogu zapoznam was z naszym małym serwerem od strony sprzętowej.

Oryginalnie zbudowałem go na potrzeby serwera "Mikania", który prowadziłem dla mojej rodziny i znajomych. Mikania wciąż działa i niezależnie pracuje na tym samym komputerze, a nasz świat "Mikania Open", bazuje na oryginalnej mapie Mikanii.

W pierwotnej wersji serwer miał on zintegrowany procesor i 8GB ramu.
To jest krótki filmik z jego budowy:


W późniejszym czasie zmieniłem system na Windows 8, w związku z czym zyskałem o wiele szybszy start oraz płynniejsze działanie.


Docelowo zmieniłem procesor na i3-4340@3.6 GHz. Biorąc pod uwagę, że serwer Minecrafta wykorzystuje tylko jeden rdzeń, jest to wystarczająca moc obliczeniowa. Dodatkowo działamy na łączu 40/10Mbit a sam serwer jest włączony 24/7.

Chciałbym wam życzyć przyjemnej zabawy i do zobaczenia w grze!
MikeGold

No comments:

Post a Comment

^